bekeken: 850 x
Waardeer dit artikel:
110 votes, average: 2,42 out of 5110 votes, average: 2,42 out of 5110 votes, average: 2,42 out of 5110 votes, average: 2,42 out of 5110 votes, average: 2,42 out of 5
(2,42)
(Inloggen is vereist)

Beerens Groep maakt eigen niche

DOMEIN: Algemeen

Geplaatst op: 23 augustus 2016, 11:52

Leestijd: 1 minuut

De Beerens Groep maakt haar eigen occasions, zegt Ferry Rasenberg, verantwoordelijk voor inkoop- en remarketing, in een interview met vakblad Aftersales Magazine. “Een auto die niet met foto op internet staat, bestaat niet.”

De Beerens Groep heeft dealerschappen in portefeuille van Nissan (Aartselaar, Antwerpen en Wijnegem) en Opel (Zaventem, voormalige Kroymans-vestiging). Voor klassiekerliefhebbers is er een specifiek daarop gerichte divisie. Daarnaast heeft het onder meer een schadeherstelbedrijf, universele leasemaatschappij en een eigen occasionlabel (B2 Cars). Deze brede reeks activiteiten in België moet voorkomen dat het bedrijf afhankelijk is van één segment en daardoor de stabiliteit vergroten.

Rasenberg probeert vooral jaren vooruit te denken, zodat dan gewilde occasions nu nieuw kunnen worden ingekocht. Inzet in lease of huur zorgt voor overbrugging van de tussenliggende periode. “Je moet je eigen niche proberen te maken”, zo stelt Rasenberg. In het gesprek komt overigens ook businessdevelopmentmanager David Andries aan het woord. Via dochteronderneming Belcar is hij betrokken bij het Europese netwerk PS-Team (voor de gehele Benelux).

De komende editie van Aftersales Magazine verschijnt 26 augustus.

Tags: , ,

Opel start eigen…S&H Tyres distributeur…
REACTIES

Schrijf een reactie of commentaar

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

Meest recente nieuws top 5

Meest gelezen afgelopen maand

Laatste reacties