bekeken: 534 x
Waardeer dit artikel:
1 vote, average: 3,00 out of 51 vote, average: 3,00 out of 51 vote, average: 3,00 out of 51 vote, average: 3,00 out of 51 vote, average: 3,00 out of 5
(3,00)
(Inloggen is vereist)

Cryns Carrosserie Center: ‘contact free’

DOMEIN:

Geplaatst op: 7 april 2020, 14:24

Leestijd: < 1 minuut

Corona slaat hard toe, ook de automobielsector blijft niet gespaard. Daar waar Cryns veel sectorgenoten noodgedwongen de deuren tijdelijk zag sluiten, vormde het zich om tot een ‘contact free’ carrosseriebedrijf.

Cryns bekeek intensief haar processen en paste deze aan conform de adviezen van de regering. Het engagement heeft niet enkel als doel de gezondheid van de eigen onderneming te blijven garanderen, het geeft ook de betrokken partners de nodige ruimte. “Zo blijven toeleveranciers van verf en wisselstukken bestellingen ontvangen en doen we alles binnen onze macht om hen te betalen binnen de afgesproken betaaltermijn”, zegt ceo Johan Van Deursen. “Cryns kan daarnaast antwoord bieden om dringende herstellingen uit te voeren van professionele vloten.”

Thuiswerk

Dankzij de doorgedreven digitale organisatie kan de customer support en schade-expertise probleemloos online verlopen. Cryns werkt ondertussen volop om het doorsturen van schadefoto’s via smartphone te vergemakkelijken. Thuiswerk werd maximaal gefaciliteerd. De ateliers werken achter gesloten deuren verder aan dringende herstellingen. Er werden in de werkplaats uitvoerig beschermingsmaatregelen genomen. Het aantal medewerkers werd zo aangepast aan de noodzaak om maximaal de regels van social distancing te respecteren. Een minimale afstand van minimaal twee meter wordt steeds gehandhaafd.

Iedere wagen wordt voor en na de herstelling grondig gedesinfecteerd met specifieke aandacht voor de meest kwetsbare punten zoals het stuur, de versnellingspook en de klinken. Tijdens de herstelling krijgen die punten een beschermende folie. Er werd sterk ingezet op persoonlijke bescherming, zo is het dragen van een veiligheidsbril en handschoenen verplicht. Dit voor eigen veiligheid, die van de collega’s én die van de klant.

Partner

De nauwe samenwerking met en ondersteuning van de IRSH Group heeft dit initiatief kunnen faciliteren, zegt Van Deursen. “We hopen hiermee een betrouwbare partner te zijn voor onze klanten en bij te dragen aan de welvaart van onze toeleveranciers en de maatschappij. We willen met dit engagement onze sectorgenoten zoveel mogelijk ondersteunen in deze moeilijke tijden.”

LKQ haalt zwaargewicht Hartmut…Covid-19: impact en…
REACTIES

Schrijf een reactie of commentaar

Meest recente nieuws top 5

Meest gelezen afgelopen maand

Laatste reacties