bekeken: 155 x
Waardeer dit artikel:
1 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5
(5,00)
(Inloggen is vereist)

Hyundai Belux en KAA Gent

DOMEIN: Leasing

Geplaatst op: 25 juli 2019, 07:51

Leestijd: 2 minuten

Hyundai en voetbal, dat is een combinatie met intussen al heel wat jaren geschiedenis. Niet alleen was het Zuid-Koreaanse merk eerder al partner van Europese en wereldbekertoernooien, het investeerde de voorbije jaren ook in absolute topclubs in Europa. Atletico Madrid, Chelsea FC en Olympique Lyonnais bijvoorbeeld spelen al met het Hyundai-logo op de voetbaltruitjes. In een voetbalgek land als België kon het dan ook niet lang duren vooraleer ook Hyundai Belux uitkeek naar mogelijkheden voor een interessant partnership in de Jupiler Pro League. En uiteindelijk werd KAA Gent de club waarmee Hyundai in ons land in zee ging.

Olivier Sermeus, Managing Director van Hyundai Belux, vertelt:

“We zijn sowieso al voetbalfans, dat toonden we al met het Hyundai-fandorp op de Antwerpse kaaien, waar de wedstrijden van de Rode Duivels in een heerlijke sfeer werden meegevierd. Maar ik moet bekennen dat we dit jaar wel héél ongeduldig uitkijken naar de start van onze hoogste voetbalcompetitie, want als trotse sponsor van een eersteklasser schakelen we nu nog een versnelling hoger. KAA Gent is een club die op alle vlakken staat voor de vernieuwing in het Belgische voetbal. Uiterst professioneel bestuurd, met de indrukwekkende Ghelamco Arena gevestigd in het mooiste en modernste stadion van het hele land, en met een ijzeren wil om als sportieve challenger in de competitie vriend en vijand te verbazen. En laat dat laatste nu net een positie zijn die perfect vergelijkbaar is met Hyundai in de Belgische autosector.” 

Hoe beter een nieuwe samenwerking aankondigen dan bij een evenement aan de start van het seizoen waar de familiale waarden van KAA Gent helemaal centraal staan: de Buffalo Fandag, op zondag 14 juli in de Ghelamco Arena. De club nodigt daar eenvoudigweg al haar fans uit, met het hele gezin, om kennis te maken met de spelers voor de nieuwe competitie, met de coulissen van de Ghelamco Arena en… met de partners van de club.

Hyundai Belux was prominent aanwezig op de Buffalo Fandag, met de nog maar heel recent gelanceerde Hyundai Tucson N-Line die het partnership trots aankondigde aan de ingang, maar ook met enkele sympathieke animaties voor de jong(st)e Buffalo-fans.

Serge Platel, Commercial & Marketing Director bij KAA Gent, vat de nieuwe samenwerking met Hyundai als volgt samen:

“KAA Gent staat, onder de slogan ‘We are Buffalo’, voor familiaal, sportief, uitmuntend en eigenzinnig. We gaan op een positieve en sportieve manier onze eigen weg in de immens competitieve wereld van het topvoetbal. Al bij onze eerste gesprekken met het team van Hyundai Belux bleek hoeveel raakvlakken onze beide strategieën hebben. We zijn dus heel blij dat Hyundai mee aan boord komt in ons avontuur, en ik ben er nu al van overtuigd dat we in de loop van die drie seizoenen samen heel wat memorabele momenten gaan beleven.”

Vanaf de eerste wedstrijden van dit seizoen prijkt het Hyundai-logo trots op de mouwen van de spelers van KAA Gent. De club neemt, via de lokale verdeler AGS Gent, ook een vloot van een twintigtal wagens in gebruik, hoofdzakelijk de beide SUV’s Hyundai Kona en Tucson. En natuurlijk zal Hyundai bij alle thuiswedstrijden ook in het mooiste stadion van het land aanwezig en zichtbaar zijn. 

Tags: , , ,

Aandacht voor klant op…Bandenassociatie pleit voor…
REACTIES

Schrijf een reactie of commentaar

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.