bekeken: 104 x
Waardeer dit artikel:
0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
(0,00)
(Inloggen is vereist)

Inschrijving Movin’ On Startup Challenge geopend

DOMEIN: Algemeen

Geplaatst op: 11 februari 2020, 14:44

Leestijd: 1 minuut

Michelin heeft de inschrijving geopend voor de Movin’ On Startup Challenge, opgezet voor iedereen die met een innovatieve oplossing wil bijdragen aan de ontwikkeling van duurzame mobiliteit.

De Movin’ On Startup Challenge 2020 selecteert voor deze 4e editie 40 jonge bedrijven die innoveren op het gebied van duurzame mobiliteit. Zij krijgen de kans om mee te doen aan de Movin’ On Top, die op 3, 4 en 5 juni 2020 zal worden gehouden in Montreal (Canada) bij de prestigieuze McGill Universiteit. Gedurende drie dagen kunnen de geselecteerde startups hun innovatieve oplossingen presenteren aan de decisionmakers op het gebied van duurzame mobiliteit.

Innovaties

Om hiervoor in aanmerking te komen, moeten de door de startups ontwikkelde innovaties de missie van Movin’ On ondersteunen. Ze moeten concrete oplossingen bieden voor een nieuwe, 100 % duurzame mobiliteit, die de maatschappij verbetert een de planeet beschermt. De bedrijven dienen ten minste één van de vijf thema’s van Movin’On te adresseren:

  • De klimaatverandering en luchtvervuiling bestrijden.
  • Bronnen in stand houden.
  • Een veilige en toegankelijke mobiliteit waarborgen.
  • Multimodale mobiliteit verbeteren (dus meerdere en complementaire oplossingen voor mobiliteit aanreiken).
  • Tot efficient wereldwijd transport komen.

Waarom meedoen?

De winnaars van 2020 krijgen de kans om:

  • Hun projecten voor te leggen aan een jury bestaande uit experts van een zeer hoog niveau.
  • Drie dagen gratis deel te nemen aan de Movin’ On 2020 Top.
  • Hun innovaties te tonen aan de 5000 aanwezigen op de top: grote bedrijven, lokale overheden en steden , academici, en internationale organisaties uit de hele wereld.
  • Ter plekke hun producten te pitchen bij de leiders op het gebied van duurzame mobiliteit, internationale media, partners, klanten, en potentiële investeerders.
  • Zich door wereldwijd bekende sprekers te laten inspireren, waardoor ze wat kunnen doen aan de mobiliteit, het behoud van de planeet en de ontwikkeling van de mensheid.

Diesel weer populairder in Q4Sterke groei Arval België in…
REACTIES

Schrijf een reactie of commentaar

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

Meest recente nieuws top 5

Meest gelezen afgelopen maand

Laatste reacties

    nog geen reacties