bekeken: 137 x
Waardeer dit artikel:
0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
(0,00)
(Inloggen is vereist)

Michelin en Essilor samen voor verkeersveiligheid

DOMEIN:

Geplaatst op: 10 juni 2020, 10:19

Leestijd: < 1 minuut

In het kader van Movin’On, de wereldwijde top voor veilige en duurzame mobiliteit op initiatief van Michelin, lanceren optisch bedrijf Essilor en Michelin gezamenlijk een wereldwijde campagne: ‘Samen voor verkeersveiligheid: controleer uw gezichtsvermogen, controleer uw banden’.

Voor deze bewustwordingscampagne komen de twee merkambassadeurs, Bibendum en Max, voor de eerste keer samen. Ze nodigen automobilisten uit om hun gezichtsvermogen en banden te laten controleren voordat ze weer in de auto stappen. De twee ondernemingen gebruiken de kracht van een gezamenlijk initiatief om verkeersveiligheid te promoten, in verband met de Covid-19-crisis en het geleidelijk drukker worden van het verkeer.

Verkeersveiligheid

De bewustwordingscampagne is gebaseerd op de recente herziening van de aanbevelingen van de Verenigde Naties voor de versterking van de nationale systemen voor verkeersveiligheid. “Toezien op een goed gezichtsvermogen van alle weggebruikers” is nu een van de officiële aanbevelingen om de doelstellingen op het gebied van verkeersveiligheid van de Verenigde Naties wereldwijd te halen. Daarom zijn Essilor en Michelin, beide partner van Action for Road Safety van de FIA en het fonds van de Verenigde Naties voor verkeersveiligheid (United Nations Road Safety Fund, UNRSF) er trots op om samen te werken en zich concreet in te zetten voor een veiliger mobiliteit.

Aankoopintentie daalt 31% door…Duurzaamheidserkenning voor…
REACTIES

Schrijf een reactie of commentaar

Meest recente nieuws top 5

Meest gelezen afgelopen maand

Laatste reacties