bekeken: 1458 x
Waardeer dit artikel:
349 votes, average: 2,70 out of 5349 votes, average: 2,70 out of 5349 votes, average: 2,70 out of 5349 votes, average: 2,70 out of 5349 votes, average: 2,70 out of 5
(2,70)
(Inloggen is vereist)

Nieuwe identiteit Doyen Groep

DOMEIN: Algemeen

Geplaatst op: 2 juli 2014, 08:51

Leestijd: 1 minuut

Doyen kiest voor een nieuw logo om het imago op te frissen en de echte identiteit te onthullen. Het oogt moderner en strakker en draagt de drie waarden uit die het kloppend hart vormen van de activiteiten van Doyen: innovatie, flexibiliteit en expertise.

Doyen Corporate wordt de nieuwe handtekening van de groep De dochterondernemingen gaan voortaan als Doyen Belux, Doyen France en Doyen Nederland door het leven en markeren zo het onderscheid tussen de communicatie van de Groep en die van de dochterondernemingen.

Om de nieuwe identiteit gepast uit te rollen heeft de Groep een communicatieplan uitgewerkt. In de zomer van 2014 zal de webstrategie concrete vorm aannemen. Hét moment waarop de websites en het nieuwe extranet met de al even nieuwe naam ‘ViaDoyen’, dat bovendien een stuk gebruiksvriendelijker is, online gaan.

Intern zal er een ‘My Doyen’-intranetsite opgezet worden waarop alle medewerkers terechtkunnen. Hier zullen de teams centraal staan om de samenhang en de synergie tussen de landen te versterken.

Doyen brengt meteen ook een periodieke newsletter ‘Doyen Inside’ uit om de banden met alle betrokkenen van de onderneming aan te halen: klanten, medewerkers, leveranciers en partners. Daarnaast worden er diverse communicatiesupports gecreëerd om in te spelen op de behoefte aan zichtbaarheid: de gebouwen worden voorzien van bewegwijzering binnen en buiten en ook de ‘papierafdeling’ ondergaat een facelift met onder andere de invoer van QR-codes op de visitekaartjes, wat de toegang tot informatie nog verder vereenvoudigt.

Tags:

Autoverkoop stabiliseertGoed eerste kwartaal Valeo
REACTIES

Schrijf een reactie of commentaar

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.