bekeken: 199 x
Waardeer dit artikel:
1 vote, average: 3,00 out of 51 vote, average: 3,00 out of 51 vote, average: 3,00 out of 51 vote, average: 3,00 out of 51 vote, average: 3,00 out of 5
(3,00)
(Inloggen is vereist)

Ultra Performance Energy naar hoger niveau

DOMEIN: Schadeherstel

Geplaatst op: 22 januari 2019, 13:23

Leestijd: 1 minuut

“De nieuwe Ultra Performance Non-Sanding Surfacers brengen het Ultra Performance Energy System van Cromax naar een hoger niveau.”

Dat zegt Kevin Torfs, brandmanager van Cromax, bij de introductie van de nieuwe nat-in-nat Ultra Performance Non-Sanding Surfacers. “Bij gebruik van de Ultra Performance Non-Sanding Surfacers in combinatie met Cromax Pro Basecoat en CC6700 Ultra Performance Energy Clear, kan een onderdeel van een voertuig in slechts 36 minuten worden afgewerkt, wat de productiviteit in de carrosserie enorm ten goede komt”, aldus Torfs.

Mengen

De Ultra Performance Non-Sanding Surfacers hebben een eenvoudige 1:1:0,2 mengverhouding met de AR7202 Non-Sanding Surfacer Activator en AZ9800 Energy Surfacer Accelerator. De surfacers zijn verkrijgbaar in de tinten wit, grijs en zwart, en maken deel uit van het Value Shade-concept dat de optimale ondergrond levert voor elke kleur aflak, voor een snellere dekking en een lager verbruik van de basislak.

Een of twee lagen

De speciale samenstelling van de Ultra Performance Non-Sanding Surfacers betekent dat ze hoge stabiliteit bieden op verticale oppervlakken. Ze zijn eenvoudig te gebruiken en snel aan te brengen in slechts een of twee lagen. Met een uitdamptijd van slechts vijf minuten voordat de Cromax Basecoat of Cromax Pro Basecoat kan worden aangebracht, kunnen stofdeeltjes makkelijk worden verwijderd van de onderdelen of kunnen ze vrijwel onmiddellijk worden overspoten zonder geforceerd luchtdrogen of met IR-technologie. Dit helpt carrossiers hun werkstroom te optimaliseren, wat resulteert in kortere doorlooptijden.

Doorstroming

“Elk product in het Ultra Performance Energy System is ontworpen om carrossiers te helpen om een hogere doorstroming te bereiken terwijl ze minder energie gebruiken. Zelfs als een autoschadebedrijf besluit om een reparatie volledig aan de lucht te laten drogen, is de totale procestijd slechts 74 minuten en biedt het nog steeds uitstekende resultaten”, zegt Torfs. “Het is het enige systeem dat werkt bij 60, 40 en zelfs 20 graden Celsius, wat een besparing op de energiekosten tot 70 procent inhoudt, zonder dat er afbreuk wordt gedaan aan kwaliteit of snelheid.”

Tags: , ,

Sergoyne ziet volop kansen met…Soundcomfort Goodyear bekroond
REACTIES

Schrijf een reactie of commentaar

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.